Servisní středisko

Společnost Gaben je dlouholetým autorizovaným servisním partnerem společností Toyota Denso, Datamax-Oneil, Datalogic a Honeywell. Jsme certifikováni systémem řízení jakosti v souladu s normou ISO 9001:2009.

Poskytované služby

Technické / servisní oddělení disponuje týmem zkušených techniků, jejichž odborné znalosti a dovednosti jsou na velice vysoké úrovni. Úroveň znalostí techniků je pravidelně rozšiřována a aktualizována absolvováním technických školení/tréninků jak v zahraničí, tak i v ČR.

Přehled udělených servisních certifikátů.

Vysokou úroveň poskytovaných služeb podporuje prvotřídní technické vybavení technického oddělení. Předností servisního oddělení je schopnost provádět zásah nejen „pouze“na modulární úrovni, ale rovněž na úrovni SMD. Proto jsme schopni provádět opravy jednotlivých komponent a v mnoha případech tak zabránit nutné výměně klíčové komponenty nemalé ceny. K jednotlivým opravám tedy přistupujeme citlivě a individuálně.

V náš prospěch hovoří cca 1500 úspěšně provedených servisních zásahů ročně. Veškeré ND, mimo několika málo specifických držíme skladem, což zaručuje vysokou flexibilitu.

Poskytujeme široké spektrum servisních služeb

  • Servis zařízení v servisním středisku Gaben v Ostravě
  • Servis zařízení přímo u zákazníka
  • Zprovoznění zařízení a instalaci SW přímo u zákazníka, doprovázené zaučením a proškolením obsluhy
  • Profylaxe u zákazníka
  • Možnost uzavření servisní smlouvy
  • Telefonická podpora a poradenství jednotlivých produktů

Výhody servisní smlouvy

  • Podpora v pevně stanoveném rozsahu
  • Jistota plně funkčního řešení i v případě poruchy
  • Aktuálnost SW a FW zařízení
  • Pravidelná profylaxe zařízení
  • Záruka na jednotlivé komponenty po dobu trvání servisní smlouvy

 

V případě servisu jiných zařízení, prosím neváhejte zaslat dotaz, rádi Vám odpovíme.